Beste wensen en een gelukkig 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Vloedgraven - WaarBenJij.nu Beste wensen en een gelukkig 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Vloedgraven - WaarBenJij.nu

Beste wensen en een gelukkig 2009

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

23 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

DE BESTE WENSEN EN EEN GELUKKIG 2009 voor iedereen!!

nieuws update van hier komt binnenkort wel ( Mijn laptop is gecrasht en zit nu op mijn werk dus heb niet veel tijd)

Groeten uit St Maarten,
The Friendly Island

• 24 December 2008 - 07:13

Pa En Ma:

Hallo Vincent
    Ook vanuit Nieuw Zeeland van ons alvast fijne kersdagen en een gelukkig nieuwjaar, we kunnen je tel. niet bereiken of s.m.s.'en we blijven het nog wel proberen en anders maar per e-mail of hyves of waarbenjij.nu
    We hebben een goede reis gehad en gaan nu vakantie vieren
    groeten en kus pa en ma

• 24 December 2008 - 19:11

Hoi Vincent,:

ook jij fijne kerstdagen en alvast een goed uiteinde en een goed begin van 2009.
    p.s. De temperatuur zakt de komende dagen tot ver onder nul, dus wellicht kunnen we in de kerstvakantie op de schaats.
    groeten vanuit Den Ham,
    van gerrit en suzan

• 24 December 2008 - 20:02

Ella:

En voor jou hetzelfde natuurlijkk!!!

ps. Beter je laptop dan het vliegtuig..

Henk en Ella

• 25 December 2008 - 16:38

Jordi:

thnx dude!
    mooi dat je net ff belde!!
    speak to ya soon again!!

laterzz

• 27 December 2008 - 12:24

Marije:

Heee,
    Ik ben een beetje laat om je een mooie kerst te wensen maar wil je dan nog wel even een spetterend nieuwjaar wensen. Ik wens je alle goeds toe voor 2009.. Je verdient het!! Geniet nog maar ff van je tijd daar want het gaat echt snel. Ik heb nog maar 2,5 week te gaan :'(..
    Liefs en kusje

• 29 December 2008 - 09:35

Klaske:

Hoi Vincent. Balen dat je laptop is gecrasht. Voor jou ook de beste wensen voor 2009. Volgens mij moet je keihard werken maar hou de moed er in. Kusjes

• 01 Januari 2009 - 19:20

Gerrit En Suzan:

Hoi Vincent,
    De allerbeste wensen voor 2009 en nog heel veel plezier de komende weken in St. Maarten.

Groeten uit de Graft.