Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Vloedgraven - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vincent Vloedgraven - WaarBenJij.nu

Update

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

11 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo beste lezers,

hier weer ff een update, geen ijs :( niet schaatsen:( haha dat is wat ik wel mis hier.

stage zit er bijna op :) nog 1 week. verslag bijna af :D

na de laatste week stage nog 2 weken en dan kom ik terug. bewaren jullie nog wel ff wat ijs voor mij? :) hoop het wel haha.

op mijn stage is het nu erg rustig, dat is hier overal in het begin van het nieuwe jaar. heb ik geen problemen mee haha.

dit weekend nog wezen stappen bij Lady C, een boot die nu een bar is,maar nog wel in het water ligt, echt fun :D was nog een groep die zich te erg misdraagde, een familie waarvan iedereen laddertje zat was, echt te erg om te zien haha heletijd op de reling dansen, maar ze vielen der niet in :(

Staks maar weer even naar het strand toe nog even wat zon pakken. is gisteren mislukt, moest heledag werken, op een zaterdag nog wel :O

er was een inventory dag, alles werk gecontroleerd, alle dranken alle tabac maar ook alle administratie enzo. van 8 uur tot 5 uur gewerkt.

maar wel lekker ontbijt gekregen en 's middag chinees gehad op het werk dat is dan wel weer mooi :D

Het gaat jullie goed!

Groeten uit St Maarten,
The Friendly Island.

• 11 Januari 2009 - 19:01

Jordi:

chill chill:D
    meer heb ik nie te zegge:P heb je net gesproke op msn hahaha

laterz

• 13 Januari 2009 - 06:50

Pa En Ma:

Ha Vinnie

Het gaat zo te lezen wel goed bij jou.
    Hier alles ok, we zijn nu in queenstown op het zuider eiland, vandaag aangekomen.
    Morgen weer verder naar Milfort Sound.
    Hebben eergisteren een te vette heli-vlucht gemaakt tot boven Mount Cook (hoog bijna 3800 m)en met een landing op de gletcher.
    Lees onze bloc maar, ma heeft hier een verslagje van gemaakt.

Groetjes pa en ma.

• 15 Januari 2009 - 11:38

Kimberly:

haha, het drankorgel heeft gesproken ;) en jij maar roepen dat je geen alcoholist bent! Je hebt tot nu toe nog geen enkel bericht geschreven waar het woord 'drank' of 'alcohol' NIET in voor kwam ;)
    Hopelijk ben je niet té zwart als je terug bent, want dan voelen we ons hier in NL al helemaal zo wit... Maar geniet er zeker nog even van!!

x Kimberly

• 15 Januari 2009 - 13:14

Vincen:

nee Kimberly, heb geen drank gedronken tijdens de enventry dag haha. alleen drank geteld pff wat denk je wel niet? haha

• 15 Januari 2009 - 20:08

Jordi:

correctie,

vincent zuipt altijd!:P whahaha

• 16 Januari 2009 - 14:38

Erik:

Jo, bounce. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik lees dat je je nog altijd heel goed weet te vermaken daar. Zo ook maar even je foto's bekijken. Heb nieuwjaar met Dewi geviert. Veel plezier geniet er nog even van en dan check ik je over een paar weken. Mazzel